Custom Search

TILAWATI QUR'AN

Monday, February 9, 2009

Penyembuhan Terapi Al-quran Untuk Sakit Buah Pinggang




Seorang lelaki menderita penyakit kegagalan buah pinggang yang begitu lama sehingga dia harus menjalani cuci darah yang meletihkan.Dalam fikirannya hanya ada kematian yang boleh datang bila-bila sahaja.Ketika itu dia belum berfikir untuk mencuba perubatan terapi ruqyah syar'iyah kerana dia belum mengetahui betapa besarnya manfaat dan pengaruh penyembuhan yang akan didapati untuk penyakit yang dideritainya dengan ruqyah syar'iyah dan bacaan ayat-ayat Al Quran.

Akhirnya dia disarankan untuk mencuba kaedah perubatan tersebut.Setelah mencuba terapi ruqyah dia memperolehi penyembuhan hanya dalam waktu beberapa bulan sahaja.Ayat-ayat untuk penyembuhan buah pinggang ialah fatehah 7x,selawat syifa 7x dan al mukminun 115-118 7x.

SELAWAT SYIFA:


SUMBER :Dari buku HIKMAH TERAPI AL-QURAN

4 comments:

Cerita Abah said...

saya ingin mencuba kaedah ini. bolehkah ditunjuk ajar saya. no. tel 0122614956. atau perlu jumpa. sy pesakit buh pinggang.

B,g Teh(Nazri) said...

Sila Dapatkan Buku Asal Hikmah Terapi Alquraan.

Mohd Hazrul Rasid said...

salam..saya nak dapatkan keterangan lanjut pasal artikel ni..nak tahu kat mna lokasiya..mintak tlg hubungi saya 012-9724395 atau di facebook "nurzatul akmar abdullah".plzzzz sgt2

B,g Teh(Nazri) said...

Saudara Nazatul akmar sila ke website http://hidayah.com.my disini saudara dapat membeli buku tersebut secara online atau terus pergi ke kedai tsb dijalan ipoh kecil K.L.

Panduan Zikir/Doa serta Doa-doa pendek

AL-IKHLAS

AL-IKHLAS

AL-FALAQ

AL-FALAQ

AN-NAAS

AN-NAAS

1-9 YAASIN

1-9 YAASIN

AYATUL QURSI

AYATUL QURSI